mitt hem min borg

Jag är en väldans hemmakär människa. Trivs jag inte hemma mår jag ej bra. Just nu trivs jag ganska bra hemma, det är lite crowded med småsyskonen som börjar bli stora och så men mitt rum är jag VÄLDIGT förtjust i, vi gjorde om för nåt åt sen och det blev nymålat med fondvägg (tapet) och så, så att jag är väldans nervös för att flytta på ETT sätt eftersom jag måste fixa till mitt framtida rum så gott jag kan. Men så småningom kommer det nog bli mys! Men däremot kommer ju allt annat äga med att flytta till casa rosisa. MEN såhär ser mitt framtida rum ut atm:





not so hot! Och dessutom luktar det lite som jag minns att det luktade när man kom in till de gamla när jag var med mamma på jobbet ibland när hon jobbade på Hässelby Servicehus.... MEN MEN MEN det kommer bli grymt. ut med det gamla in med nya osv osv osv. PEPP!!! :) Kommer dock sakna kulören på mina väggar enormt mycket, det är typ den finast färgen jag sett (lila) men jag ska ändå sätta upp massa fina bilder osv osv så jag tror att det kan bli riktigt fint till slut. kul med nåt nytt. och kul att ha izor på andra sidan hallen nästan hela tin! bara att ropa: HAA--LÅÅÅÅ HAA-LÅÅÅÅ så kan hon hämta lite skumpa (Obs internskämt)


//Ros


Kommentarer
Postat av: släkting

haha sipp sipp

2009-12-19 @ 18:24:16
Postat av: Sara

...fast jag diggar påfåglarna. Och det äger att bo med en vän! Man utvecklar en jättekonstig internhumor och ett jättekonstigt förhållande, dock.

2009-12-19 @ 22:24:24
Postat av: isa

släkting: champagne äger, viiiisst?

sara: ALLA som har vett i skallen diggar påfåglarna ;D du får såklart våldgästa whenever!!

2009-12-20 @ 03:38:55
URL: http://casarosisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0