Basic instinct....

Haha fattar ni? Basic som i bas/grund ;D - Här kommer basfaktan som ni suktar efter:

KARUSELLVÄGEN - ÄLSKA DET NAMNET!!!

3 rum
73 kvm
10 min från tuben i kramsnö
5080 i månadshyra - det är en bostadsrätt som tillhör min styvmormor så att säga, hon ska in på hem den lille stackarn!
2 katter - KJELL OCH RALF flyttar in när flytten är klar



Dusch, det är ingen kabin, golvet sluttar liksom och så finns det ett draperi! Ni hittar vårat framtida draperi HÄR och vårat framtida dushmunstycke HÄR!

Bottenvåningen, enda lägenheten på den våningen (färre att störa vid FEZT). Så vi delar våning med tvättstugan och cykelrum/förråd

Ingen balkong - ingen större fara i skogen, ingen av oss röker ju ;D (när det är FEZT är det nära till porten, BV som sagt)


 RYMLIGT KÖK!!! hej kök hej isa


Kommentarer
Postat av: Dront

André hade ett sånt duschmunstycke, men rekomenderade det inte. Vattnet ser äckligt ut och så skulle den skifta färg beroende på vattnets temperatur, vilket tog en massa tid. Men jag tycker det är coolt ändå, duschdrapperiet också.

2009-12-18 @ 23:04:19
URL: http://paintpanelen.blogg.se/
Postat av: Isa

jag tror inte på andré, jag tror duschmnstycket äger :) bra att du vet att det är coolt!!

2009-12-20 @ 03:35:35
URL: http://casarosisa.blogg.se/
Postat av: Ghita o Jenny

HAHAHAHA för att ni flyttar in på samma gata som Katja :)



Jättefiiiiint (ni är ju faktiskt två riktiga små tanter)

2010-01-02 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0