A lot of shit went down in here!!!

Som utlovat kommer jag nu att SKÄRPA mig som fasen. lovar. problemet är bara att vi knappt har fungerande internet hemma nu. Det KAN ha varit så att jag kastade mitt mobila bredband i golvet för att jag var sur eftersom den krånglade för 3323321 gången och jag är inte van vid sånt där crap,och det gick HELT SÖNDER fo sho, men det är inte säkert att det var så. That leaves us with isas even more crappy mobila bredband och allt man undrar är: varför uppfann de ens mobilt bredband, och varför säljer de det till folk om det ska funka så himla retarderat?!

men nåja ska inte vara så bitter och gnällig. Utan jag ska visa ett litet axplock av grejer som hänt i Casa Rosisa. På sistonde. way back. eller typ. nyss. blandat. ja.

Vi flyttade ju in på riktigt. Och då var det halvt kaosartat. Men nu har allt ordnat upp sig helt och hållet :)

ja vad har mer hänt?

isa köpte en jävligt maxad hästkudde på vårt nya stamhak Coop Forum (alltså de har ALLT där, då menar jag ALT) synd som fan att jag och isa inte har pengar att köpa allt där. för jävlar vad vi skulle kunna köpa.

isa färgade ögonbrynen och såg c00l ut

och en dag rullade hon in tvn i köket så att jag kunde kolla på Melodifestivalen medans jag jobbade. (nej jag jobbar inte med att strippa i webcam utan jag jobbar på en ytterst seriös spelsajt som chatmoderator sådezå ;) )


sen hade vi besök av världens sötaste, härligaste, gosigaste, mysigaste MÖRDARE, kolla själv:

han gav sig på Peter direkt. Obönhörligt försökte han slita honom i stycken trots både fysiskt mothugg och ylande böner från min och Isas sida. Till slut fick vi loss Peter men då hade han redan förlorat en arm och var mycket illa däran, vi la in honom i barskåpet för rekreation och ett par dagar efter lappade doktor Isa ihop honom. Han mår bra nu men han är fortfarande lite skakad...

Han heter Texas förresten. Och är världens gulligaste som ni ser :D

Sen när Texas hade fått åka hem till matte så kändes det ju extra tomt och jag och Isa saknade fyrfota vänner, så vi bestämde oss för att göra slag i saken och hämta två av kissekatterna från Hässelby. Så nu bor ju de två nya herrarna hos oss. Kjell "Mayhem" och Ralf "Sexiboi". hur härligt som helst att ha dem hos oss :)



Ja tack och hej leverpastej för den här gången då! Finns massor med mer jag skulle kunna dela med mig av men det orkar jag bara inte för det tar så lång tid att ladda upp bilder här med (är hos mor på hennes mobila bredband- mobila bredband brinn i helvetets rumpa- för mitt vanliga internet fungerar inte det heller HE HE HE)
så ni får nöja er med den här lilla uppdateringen om livet i Casa Rosisa och sen kommer bilder på massa annat! nån annan gång ;) inflyttningskalaset tex!

puss o kram ses på stan (eller i mizziz)

//Rosie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppdatering, yay :D

2010-03-03 @ 22:17:21
URL: http://candycigarette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0