välkomnar OH10! i Mizziz

Vi välkomnade OH10 i läggan med 3 fina gäster i form av Emelie, Ellinor och Sandra (som trotsade sjukdom, väder och vind för att inviga det nya året med oss, vilket vi är mkt tacksamma för <3)

SÅHÄR fint hade vi fixat vardagsrummet dagen till ära:



här är de fina tjejorna till middagen som sandra inte anlänt till än



Emelie hade bakat asgoda macaroons :D



den här coola bilden tog Sandra, jag kunde inte greppa kamerans inställningar riktigt... lol

hahahahah asså jag har ingen aning....!


hahahahhaah fylle-sms till töntidioter ftw!!

själv hade jag en fågel på huvvet dagen till ära




vid 3-tiden var det pianodags?!

och.. fotodags?!

speldags?! näää jag tror inte det.


det var apkul så länge det varade men efter allt spelande, skålande, ringande, smsande, skrattande osv var det svårt att hålla ögonen öppna ens...




Dagen efter var det mer... spy galla och städa upp massa klegg osv. Men det göööööööör inget för jag och min bästa vän Isa har vår egen så jävla härliga lägenhet i Mizziz, underbara vänner att fira in det nya årtiondet med och jag tror fan att allt kommer bli så himla bra :D

//Ros


Kommentarer
Postat av: izor

ja här sitter jag och myser till när jag ser bilderna!! och gläds över att jag inte hade vita trosor dagen till ära, DET hade ju vart pinsamt! nos mot nos ros <3

2010-01-03 @ 12:52:32
URL: http://paintpanelen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina bilder med fina partytjejer :D

<3

2010-01-03 @ 14:23:19
URL: http://candycigarette.blogg.se/
Postat av: rosie

awwwww <3 så himla fint alltsammans

2010-01-03 @ 14:24:48
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/
Postat av: arvid

guva fint

2010-01-10 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0